.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد ازبکارگیری تکنولوژی سنتی درادارات مازندران
مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز بسیاری از دستگاههای استان به صورت سنتی به مراودات اداری می پردازند، اظهار داشت: توسعه فناوری اطلاعات در مازندران ضرورت دارد...
انتقاد ازبکارگیری تکنولوژی سنتی درادارات مازندران

مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز بسیاری از دستگاههای استان به صورت سنتی به مراودات اداری می پردازند، اظهار داشت: توسعه فناوری اطلاعات در مازندران ضرورت دارد.

به گزارش شمال نیوز ، یدالله طهماسبی عصر پنج شنبه در جلسه شورای راهبردی فناوری اطلاعات مازندران سند راهبردی فناوری اطلاعات مازندران را برنامه‌ای با هدف هماهنگ کردن تمامی اقدامات فناوری اطلاعات در راستای برنامه های کلان استان برشمرد.

وی افزود: افزایش سرعت تغییر فناوری اطلاعات در حوزه سخت افزار، نرم افزار ، سیستم های کاربردی و شبکه باعث شده است که دیدگاه های کوتاه مدت هر چند که جامع و سازمان نگر باشد،‌کارایی لازم برای بهره گیری مناسب از فناوری اطلاعات را نداشته باشند.

وی گفت: از آنجا که فناوری اطلاعات به سرعت در حال تغییر است، وجود یک برنامه کلان برای مشخص کردن سیر حرکت استان در مسیر فناوری اطلاعات ضروری است.

طهماسبی با اشاره به اینکه چنین مشکلی با تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات رفع می شود خاطر نشان کرد: سند راهبردی فناوری اطلاعات، ‌اولین قدم جهت توسعه فناوری اطلاعات در هر سازمان و مجموعه‌ای است.

مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری تصریح کرد: در سند راهبردی فناوری اطلاعات ضمن شناخت اقدامات اولیه و نیازهای ابتدایی برای توسعه فناوری اطلاعات، مسیر حرکت و هدایت آینده استان در این حوزه مشخص شده و چشم انداز، مامورین و استراتژی‌های مورد نیاز تبیین می شود.

طهماسبی حرکت در راستای سند راهبردی فناوری اطلاعات‌، جلوگیری از کارهای موازی در توسعه فناوری اطلاعات دانست و گفت:‌ با این طرح تمام تلاش‌های مسئولین در یک جهت واحد قرار خواهد گرفت.

وی سند راهبردی فناوری اطلاعات را یک طرح گسترده دانست که حوزه زیر مجموعه استانداری مازندران را پوشش می‌دهد،

مدیر کل فناوری اطلاعات گفت: در این طرح با بررسی وضعیت موجود و نیازها، انتظارات ذینفعان و تعاملات استانداری با نهادهای مشابه یا انواع سازمان ها، یک برنامه جامع برای توسعه فناوری اطلاعات در استان ارائه می شود.

طهماسبی ادامه داد: در این برنامه ماموریت، چشم انداز، راهبردها، سیاست ها و طرح و برنامه های اجرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان مازندران مشخص می شود.

به گفته وی در بخش برنامه های اجرایی ، طرح های مختلفی در حوزه های نیروی انسانی، سخت افزا و زیرساختار، نرم افزار و برنامه های کاربردی، منابع مالی، مخاطبان، کاربران و آموزش ارائه خواهد شد.

طهاسبی طراحی و پیاده سازی سند راهبردی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مازندران را نیازمند شناخت عمومی از استان دانست.

وی اذعان داشت: استان مازندران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جزء استانهای برتر کشور بوده و با توجه به موقعیت خاص که بستر توسعه صنایع سبز از نظر سیاست کلان در این استان قرار داردو این فناوری می تواند منشاء تحولات بزرگی در آینده نزدیک باش


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سيد مهرداد يعقوبي 22 فروردين 1388
با سلام
از حمايت جناب مهندس طهماسبي از آي تي ممنونيم
اميدوارم با توسعه آي تي مخصوصا در دستگاههاي دولتي شاهد تحقق جامعه الكترونيكي باشيم.
حسين توكلي 22 فروردين 1388
باسلام
1 ـ نظام پرداخت الكترونيك در استان شما خيلي ضعيف است 2 ـ روش پرداخت الكترونيك قبوض نيز بايستي بيشتر ترويج شود 3 ـ بسياري از پيمانكاران كارت الكترونيك حقوق به پرسنل خود نداده اند 4 ـ ولي مردم خوب مازندران بسيار سريع از رويه هاي جديد استقبال مي كنند اميدواريم سربلند و سلامت باشند
WWW.QABZ.BLOGFA.COM

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.